...

Tuesday, May 12, 2015

Daily Dia Punyer Life




        Salam..semua..ari ney mungkin akn lebey baek dari semalam...maka tiap2 hari lar kita perlu sentiasa berdoa supaya dipermudahkan segala urusan baik kepada diri kita mahupun orang disekeliling...jangan letakkan hidup anda sebagai satu kebosanan kerana ada jer apa2 perkara walaupun  kecil..tapi boleh jer di lakukan..

        Sentiasa enjoy dan manfaatkan waktu yang ada..Memudahkan orang lain seperti kita membantu sesama manusia dan juga kehidupan di muka bumi ini. Bahawasanya kita telah mengubah diri mereka untuk kebaikan bersama. Seorang yg miskin bley jadi kaya..seorang yg sakit bley jadi sihat..seorang yg sempit akan menjadi lapang..jadikan diri kita ney sesuatu yg beharga dalam tingkah laku kita K..jgn lah Nakal2 Yerhh..Sy tau sy bukan bernasib baik seperti orang laen..mungkin ada org lain yg lebih malang dr saya tapi mereka mampu menjalankan kehidupan dgn cara yg lebih sempurna dan seadanya dan kenapa Tidak Kita Kan..Segala Motivasi dan Renungan kepada Saya hari ney.

Diri anda akan lebey beharga...carikan kebaikkan semampu anda boleh sumbangkan..semoga niat anda diberkati.. :)

Saksikan video dari kenalan sy Akwa Ariffin sememangnya dia seorang yang rendah diri tetapi penuh cita-cita buatan Shortfilm ini memang Awesome.. "its not boring when he done what ever he did in daily life..." adakah apa yang dilakukan serba sedikit sama dengan apa yang kita semua lakukan dan jika kebosanan buat larh apa yg anda suka k dan dappatkan lah kegembiraan...CHecKiTOut.. heeee

kredit utk Akwa.. effort  vlog nye yanGg Bestt

No comments: