...

Sunday, April 26, 2015

CIRI-CIRI TEMAN MASA DEPAN SAYA Via #BLOggeR TalK

Ari ney tulisan agak kekurangan sikit...n sowieee larhhh yerkkk..

Kalu pasal pasangan Idaman...mmmmhhh..terdiam kejap....tepikir lama....terblurrr...terkaku bak Frozen...

Pernah diceritakan tentang org yang sy suka satu ketika dulu di entry  SeGMeN BloGGeR #Kisah dan Lagu
Agak berat nak diceritakan...

Ini ringkasan list setelah ditolak ditambah dan dibahagi...hehehe terpaksa belajar matematik disebabkan ney....

1.Manis Kalu Bertudung
2.Maybe Seorang Pelawak
3.Tak Take Care kpd Saya Tak Kisah(x nk jiwang)
4.Tak Cover bila bercakap dgn Saya
5.Perangai macam Asmaniza(nama rakan) pun saya bley terima kalu ciri2 camtu kalu nak tau siapa dia baru jer sy post gambar 2 minggu  entry lepas mengenai rakan baik saya
6. Memahami kehendak niat,hobi dan cita-cita saya

Sekian...cukup X?...hee

X cukup Nah KaWw






so.... As jangan salah angap..kelancangan tulisan ini,,,aku tawww ko tengah baca...

sekian..and sebenarnya x kisah siapakah dia...yang penting sama2 terima kelebihan n kekurangan yang ada...kerana hidup ini kita kena saling kenal mengenal..n dijauhkan dengan anasir-anasir yang  memusuhi,,



2 comments:

KeMBaLI™ said...

Aikkkk ada orang dari USA menjengah page saya hari neyhhh...hahahahha mesti Sesat...agaknya....sepatah harammmmm dia tak paham sebab banyak kod titewww titewww titewwwww

Akma Che Oms said...

nak komen jugak!!!!