...

Tuesday, April 14, 2015

OranG Yunk MenJaDIKan Diri InI Adalah Aku

OranG Yunk MenJaDIKan Diri InI Adalah Aku :

Salam..hari ini sekadar menceritakan apa adanya Aku kalu tidak mereKa...



"Bila waktu telah berakhir,
    teman sejati adalah AMaL..."



Yeah,,,, ibarat Amal yang mereka berikan kepada aku...amal dalam menjalani dan kelangsungan hidup aku..dalam melakukan sesuatu yang baik semasa hayat ku..semoga Allah memberkati segala amal dan perjalanan hidup mereka.. bukan 5 orang yg ney jer (sbb malas nk upload gamba bnyk2)..malah ada ramai lagi...dalam waktu aku suka, sedey mereka yang banyak membantu.. ,,besyukur tuhan titipkan mereka kepada aku...
Zainol  sekang tengah perjalanan dalam flight ke Sarawak ak tak tau sewel gak budak ney sebab panggil ak kakak,.x pe r redha jer..n hati2 dia STALKER sbb ilmu curious dia TINGGI..InGAT ak tak tau ke..
Rakan yang selalu buzy dengan  jemputan konti dan boleh dikategorikan sebagai aktivis kreatif
..dan hari ney merupakan hari Ulang Tahun kelahirannya..dar pergi umrah..Alhamdullilah murah rezeki..
Ok..budak ney  lebih kepada berkongsi dulu..mse mula2 tu tidor bilik stor sesama, n ada r beberp hal lagi ..semuanya sudah tuhan aturkan..perkenalan dia secara x sengaja ..seorang yang rendah diri..walaupun sebenar editor terkenal dlm beberapa buah film..mmhh ak drama jer...ini last picture ak amik...
Kini sebuah pasangan..Rakan bertudung tu banyk tolong dari segi pemahaman Ilmiah dan seorang yang supportive terhadap ak... disebelah nye itu..juga peneman aku..masing2 animator yang berjaya..
Dia banyak MengHIBURkaN ak dan kawan2 yg dia rapat..kalu orang dia x berapa kenal dia pemalu agaknye..mungkin itu SPECIALITY dan TUGAS dia kot...

Dalam hidup manusia..kita tak lepas dari orang2 yang rapat dan memberi kebergantungan terhadap diri..Mereka menjadi sumber inspirasi utk menjadi lebih baik dari semalam..kerana mereka adalah TEMAN dan AMAL sepanjang masa..terima kasih semua :)

3 comments:

Papaglamz said...

Selama ini ku mencari-cari teman yang sejati, buat menemani perjuangan ini. *nyanyi sampai habis* *hug*

Unknown said...

ingat amal dalam SB. ceittt.

KeMBaLI™ said...

ko tau tak sapik 5S tu Haper..Susun,Sapu,Sisih,Seragam, Sentiasa AMAL...mestilah aku hengat...so ko kena sentiasa AMAL SB...rajen noh...