...

Monday, March 28, 2016

Tarzan 1999 MalayVersion Dubbing Terbaekk

          Sorry masih blum dapat tgk kerana Disney mengisu kan Tarzan (hanya saya yang dapat tengok itupu setelah log in akaun sebab saya yang mengupload movie ini) Film ini tidak dapat ditayangkan d Youtube chanel saya adalah kerana copyright jadi sabar yer para penonton dan rakyat MAlaysia yang mencari cerita ini...sangat sukar bila kita nak mendapatkan filem ini..harap Disney dapat keluarkan Tarzan Malay Version dalam bentuk Blue-Ray


film ini memang legend sebelum kehadiran frozen lagi Disney secara rasmi memberi MAlaysia mengalih suara filem ini ke bahas dan apa yang menarik boleh dikatakkan dubbing terbaik setakat ini sehingga sekarang Frozen pun tidak dapat menandingi pesona karakter2 alih suara untuk kartun ney kredit pada mereka terlibat dan sountrak penuh jiwa dari Zainal Abidin...sape yang tidak pernah mendengan KAu di HAtiku yang amat menyentuh hati... Saya dar upload dari 2 tahun lepas//saya cuba re-upload balik untuk berkongsi namun tidak berjaya..huuuu..jadi sape2 yang nak movie ney bagitau saya yer :)

No comments: